pist

>Διαδικασία ελέγχου

Έλεγχος έγγραφων και αρχείων / Ανασκόπηση από τη διοίκηση / Στοχοθεσια / Πρόσληψη – εκπαίδευση προσωπικού / Συντήρηση εξοπλισµού και συσκευών / µέτρησης και έλεγχου / Πωλησεις / Αξιολόγηση προµηθευτών / Προµήθειες – παραλαβή και αποθήκευση υλικών και εµπορευµάτων / Ηλεκτρονικός σχεδιασµός µακέτας / Εργασίες τµήµατος σχεδιασµού / Γενικές εκτυπώσεις-ψηφιακές εκτυπώσεις – Μετεκτυπωτικές εργασίες / Χειρισµός ιδιοκτησίας πελάτη / Σήµανση και χειρισµός ακατάλληλων υλικών  / Μέτρηση ικανοποίησης πελάτη / Χειρισµός παραπόνων πελατών / Εσωτερικές επιθεωρήσεις / Διορθωτικές και προληπτικές ενέργειες

 Πολιτική ποιότητας

Όραµα της Εταιρείας είναι η διατήρηση της ηγετικής της θέσης στην αγορά της Ζακύνθου µε παροχή προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Για να πραγµατοποιηθεί αυτό σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον απαιτείται να ακολουθηθούν από όλους µας (Διοίκηση και εργαζοµένους) οι ακόλουθες αρχές:

1.  Διαρκής πρωτοπορία ως προς:

α. τη μεθοδολογία υλοποίησης των έργων, από την αρχική σύλληψη της ιδέας µέχρι την τελική
παρουσίαση στον πελάτη
β.  την ανάπτυξη νέων εργασιών

2. Άψογη συμπεριφορά απέναντι στον πελάτη

3. Δέσμευση για τήρηση και συνεχής βελτίωση τόσο της μεθοδολογίας εργασίας µας όσο και των εσωτερικών Διαδικασιών της εταιρείας µας όπως αυτές καταγράφονται στο Σύστηµα Διασφάλισης Ποιότητας ISO 9001:2008.

Ακολουθώντας τις παραπάνω αρχές, η Εταιρεία ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΜΠΙΩΤΗΣ & ΣΙΑ Ο.Ε δεσµεύεται να υλοποιήσει τους ακόλουθους στόχους ποιότητας:

1. Την παροχή ολοκληρωµένων υπηρεσιών προς τους πελάτες µε σκοπό τη µέγιστη δυνατή ικανοποίηση των απαιτήσεών τους και την ελαχιστοποίηση των παραπόνων τους.

2. Την επιλογή των καταλληλότερων προµηθευτών και συνεργατών µε τη συνεχή αξιολόγησή τους.

3. Τη συνεχή εκπαίδευση των στελεχών και του προσωπικού.

4. Τη θέσπιση και παρακολούθηση κρίσιµων δεικτών
ποιότητας µε σκοπό τη συνεχή βελτίωση της τιµής τους.

5. Την κατοχύρωση της τεχνογνωσίας της Εταιρείας.

6. Την προληπτική συντήρηση του εξοπλισµού.